Torsdag.

Nu ska jag snart på affärn igen, för andra gången idag, jag glömde lite grejjer som jag skulle behöva till middagen ikväll.
Har köpt blommor idag! Två Dracenor till vardagsrummet och en Muehlenbeckia (Plättar i luften) till köket, hade bara en kruka, så sprang iväg och köpte två vita krukor också!
Sen har jag även skickat iväg mamma att gå på Ikea åt mig nu i veckan! Hon ska få köpa några fönsterlampor och lite annat. Nämligen detta:
Ska bli så skönt att få fixa i ordning lägenheten lite. Blir ju som så mycket trevligare och mysigare då =)
Imorgon ska jag klippa mig också! Kommer bli en stor förändring vill jag säga!
Men nu ska jag kila iväg på affärn så jag kan börja med maten nån gång =)
//Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0