Onsdag.

Malin är seg på att blogga? Yes!! Så äre :P

Sitter just nu och gör ingenting, jag har diskat och städat lite i lägenheten idag, la mig i sängen för att vila där vid 11-12 nån gång, dumt val av mig, somnade och vaknade upp vid halv 4 nån gång, så ja, så kan de va :P

Nu ska jag geeka sönder lite mer på WoW, hehe.

Just ja, fick lite nya kläder förra veckan också. Kan ju lägga in lite bilder på de.


Två likadana, bara olika färger, och är glad att jag köpte dom, dom är underbart sköna!


Mysig kortärmad lång polo.


Två par leggings.

Som sagt nu ska jag lvla min lilla priest!

//Malin

Kommentarer
Postat av: mammabea.se

fina kläder

2010-09-29 @ 18:30:04
URL: http://mammabea.se
Postat av: Sanna Hyvärinen

Har min allra första tävling på bloggen, kika in vettja!:)

Du har chans att vinna ett iPhone skin från Laptop-skins.se.

PUSSPUSS, ha en fortsatt bra dag!

2010-09-29 @ 19:03:50
URL: http://socosy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0