Bah!

Jag vill ha pengar så att jag kan börja laga mat igen. Ordentligmat, experimentera en massa! De är så kul! I går gjorde jag faktiskt nånting nytt. Omelett med Bacon fyllning. Det blev riktigt gott, jag gjorde en stuvning och blandede i stekta bacontärningar i det och gjorde en vanlig omelett, sen blev det brocolli till det också. Nu är det enda som finns i kylen lite wokgrönsaker å nå annan färdigmat, ingenting som jag kan få tillaga själv =( Det är ju det som är det roliga med det hela, jag verkligen älskar att laga mat ju!!

På fredag får jag förhoppningsvis pengar och då blir det matlagning kan jag lova!

Lite bilder på tidigare matlagningar:


//Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0