Måndag.

Har nyss ätit middag, det blev mackaronpudding idag! Gott gott! Har inte gjort mycket alls idag, latat mig som fan :P

Dingade 80 på min lilla priest igår, och har hunnit få en hel del gear! Har gått från 2,4k gs till 4,6k gs på en dag :D Tack vare lilla Glendora i guilden förstås :P haha Han gav mig massa gear :D
Här är min lilla priest:



Hittade en liten rolig screenshot på min dator :D Vill att mina bags ska se ut sådär igen xP



Ska se om jag kan leta fram lite fler roliga screenshots :P om ni vill de? =)

//Malin




Kommentarer
Postat av: Sanna Hyvärinen

Hej snygging! :) Tänkte bara säga att jag har lottat vinnaren av iphone skin! Jag ändrar datumet pga att inte så många är med! Så om du vill veta vem som vann, så kika in på min blogg. Alla andra behöver inte vara ledsna för har tiotal smarriga tävlingar på g, som bara väääntar på att få komma upp på bloggen, kanske redan ikväll eller imorgon! Haha, ha en fortsatt bra dag!

2010-10-04 @ 18:05:58
URL: http://socosy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0