Tisdag.

Sådär ja, då var man äntligen klar för idag!
Hela klassen är just nu påväg till Göteborg, förutom jag och Sara, vi är kvar. Och min anledning till det är för att på lördag ska Anka och Peter gifta sig, och jag ska fixa brudbuketten, tärnbuketterna, corsagen, dekorationerna, ja allt! :) Ska blir riktigt roligt!
Har iallafall nyss haft kurs med Sara för 14st damer. Visade hur dom gör:
  • Festbukett
  • Bordsdekoration
  • Flaskdekoration
Och har även kurs imorgon med samma personer, då blir det:
  • Dörrkrans
  • Solitär bukett
  • Smycke / Corsage
Va rätt så roligt att ha kurs, har faktiskt aldrig haft det förut. Måste dock lära mig att prata lite högre och tydligare ;P

Annars har jag inte gjort så mycket mer idag, hade redovisning med Amanda på svenskan, gick väll rätt så bra, sen hade jag nationella i Matte, å de gick helt åt helvete känns det som, jag hoppas på ett G iallafall, då är jag nöjd. Sen efter det har jag typ bara suttit ute i det underbara vädret fram tills det var dags att ställa i ordning för kursen.

Eftersom att jag inte följde med till Göteborg så är jag nu ledig fram tills på onsdag nästa vecka, eller ledig och ledig har ju som mycket att göra iallfall.

Imorgon blir det iallafall stan hela dagen med Sara, ska hämta mitt leg hos polisen, leta två par nya skor ett par som jag kan ha till klänningen, blir ju antagligen klackar, sen ett par ballerina om jag kan hitta ett par så bredfotad som jag är. Sen ska jag även till optikern och prova ett par nya linser. Hoppas de kommer funka för mig!

Nee nu blire till å göra något annat :P

//Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0