Måndag.

Nyss kommit hem, har varit och ätit med Amanda, Julia, Marre, Jenny, Emilia och Mattias. :P
Blev en lövbit för mig!
Sitter just nu bara framför datorn och äter lite hallon =)

Idag har jag verkligen inte gjort allt för mycket, haft typ 2½ timmes skola, innan de låg jag väll å sov. Har äntligen gjort mitt matteprov idag, och de gick väll inte allt för bra, jag har ju som glömt de mesta av de vi gjorde under de kapitlet :P Och mattias var inte här idag så jag kunde inte kolla om de jag skrev igårkväll var bra eller inte. Jag hoppas att det godkänns så att jag kan fortsätta mer med den. Sen efter det har man bara två rester till att göra och det är i svenskan, personligt brev och nå frågor i boken.

Nee nu blire till å hitta på nå annat!



//Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0