Tisdag.

Ligger just nu i sängen och har slutat för dagen, idag har vi bara städat, städat och städat. Det blir även ännu mer städning idag, för jag måste städa ur mitt rum, det är typ helt tomt här inne just nu, bara städningen kvar, sen är det även städkväll idag, köket ska städas gemensamt av alla elever som bor på skolan. Så idag är det typ bara städning, inte kul men det måste som sagt göras.

Imorgon är sista skoldagen innan studenten. Woohoo! Känns så jäkla skönt! Det är även avslutningsmiddag med lärarna imorgonkväll.

torsdag tar man Studenten!

fredag går lillebror ut nian, så jag ska åka å kolla på det också, sen blir det även middag på kvällen med lite släkt.

Helgen kommer gå åt till att packa, för på måndag ska jag å brorsan ner till pappa och hälsa på, vi ska va där till den sista juni.

Vet inte hur mycket jag kommer skriva framöver ännu, det beror helt på när jag har tid och när jag känner för det, men de här är iallafall vad som händer den här veckan.

Jag är iallafall helt död i kroppen sen gårdagens brännboll och tipsrunda, sprang som en tok! Så jag får kämpa för att ta mig upp ur sängen nu för att kunna städa rummet :P

23 dagar kvar tills jag åker till Nigel!



//Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0