Tisdag.

Sitter just nu vid brorsans dator och gör typ ingenting.
Hade tänkt gymma i måndags men de blev inte av för jag kom inte in på gymmet, sen idag har jag varit lite småhängig på grund av förkylningen så de blev inge idag heller, får se om jag kanske tar de imorgon istället då :P

Har iallafall klippt mig idag! Va ner till Cicci å klippte mig. Blev supernöjd! =)
Så här blev de :


Imorgon när jag vaknar ska jag först fixa i ordning mig lite, sen går jag ner på Café Koppen och äter frukost :P hihi

Sen vad som händer mer imorgon vet jag verkligen inte.. Men nånting ska jag väll kunna hitta på :P hehe

Nee nu har jag verkligen inte mer att skriva för tillfället. Bilder från Holland kommer väll nån annan dag.

//Malin


Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter fin fint dedär ;)

2010-07-20 @ 23:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0