Seg!

De här med att skriva mer och allt de där gick väll inte så bra som jag hade hoppats på, men det beror på att jag just nu sitter i Weesp, Holland, hos Nigel, så att skriva har tyvärr inte varit det lättaste för mig :P Men jag tänkte att jag kan ju iallafall skriva ett litet inlägg nu.

Jag är som sagt i Holland och har varit här sen i torsdags. Har väll ändå hunnit med en hel del tycker jag. Träffat en massa folk, shoppat å grejja. Men jag måste säga att det iallafall är riktigt trevligt här, förutom all den jävla holländskan men men, det får jag väll överleva :P

Jag lär väll lägga upp bilder och så när jag kommer hem till Hoting igen :)

//Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0