Onsdag.

Sitter och gör ingenting för tillfället.
Imorgon blire fan i mig till å ta å skärpa sig på matfronten :P Har lyxat med mat från Café Koppen sen jag kom hem från Holland tror jag xP Men nu får jag ta å bättra mig helt klart! Mindre och bättre mat! Kanske fortfarande lite Cola lite då å då, men annars så ska de fan i mig bli bättring här! Nu fan i mig!

Har som sagt varit med Emmily nere på Café Koppen idag, sen även ikväll har jag varit med Emmily. Vi satt å kolla när Johan, Erik och Hampus satt på Chat Roulette :P Fy fan så kul haha!! Nog för att ungefär 70% av det man möter på Chat Roulette är kukar, 15% Snuskgubbar sen 15% någorlunda normala. Men Brorsan såg verkligen ut som en jävla snuskgubbe han också! Björnfittan å minimala Solglasögon plus en läskigt äcklig min! Ne fy fan :P

Men men! Nu blire till å sitta här ett litet tag å halvtråka, sen Bär det väll av till sängen lite senare :P hihi



:)

//Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0