Garvsyra.

Tänkte för er som inte vet :)
Garvsyra är en så kallad revy, dom har två olika föreställningar, en sommarvisning och en vintervisning. Sommarvisningen visades i Hammarstrand, Dödafallet, men visades i sommar i Östersund på Jamtli.
Vintervisningarna visas lite överallt, de har ett spelschema och åker runt i nästan hela norrland och sjunger och grejar =)
En riktigt rolig revy! Värd att se =)

Här har ni ett litet smakprov:

 

Jag har sett i princip varje säsong av deras revyer de senaste åren, det kan även bero på att min morbror är medlem och uppträder självklart han också =)

Det är han som Sjunger på den lilla videon här ovanför! :)

 

Nee nu blir det läggdags för mig så jag tar mig upp imorgonbitti =)

Ha de bra!

 

//Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0