Förbannat!

Fan också! Råka försova mig, kan inte ta mig till skolan förns om en timme ungefär.. Såå jag missar religionen. Kommer till skolan vid lunch och får iallafall ha bild, och svenska, sen slutar jag klockan två och kan inte ta någon bussen förrän tre... Känner inte ens för att sitta kvar på stödsvenskan idag för att få bort nån rest. Blääää!

Nee jag ska väll ta och göra mig iordning för att åka.. Ringa pappa och kolla om han kan sätta över pengar så jag kan köpa mig nån frukost också.



//Malin

Kommentarer
Postat av: Amanda

vilken otur att du försov dig, bor du jättelångt från skolan? :)

svar: jod u gjorde ju det tyvärr, men det kommer nya tävlingar :D jag kom nyss hem från skolan och gör inte så mkt :)

2010-01-20 @ 14:36:36
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0