Dagens!

Satt och pratade med Carro och Amanda i telefon på bussen, och när jag börjar närma mig skolan, så hade jag precis lagt på samtalet med Amanda. Sätter mig redo att kliva av bussen men buss stannar inte! Jag kollar upp och ser att jag glömde trycka på Stop-knappen :P hahaha fick kliva av en hållplats bort, och när jag klev av bussen ringde jag upp Amanda på en gång, jag höll seriöst på att garva ihjäl mig :P

Fail på mig!

__________________________________________________________________________________
Hade iallafall bild idag, blev klar med min bild!! :D Blev riktigt nöjd faktiskt!

Orginalet:


Min bild:  (Dålig Kvalité)


Nee nu ska jag gå och handla!

//Malin

Kommentarer
Postat av: Amanda

svar: ojdå ja det är ju en bit ;) händer annars då?



Otur på bussen igen alltså :P haha

2010-01-20 @ 17:09:31
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0