Torsdag.

Sitter just nu på skolan, klev upp kvart över 6 i morse för att ta mig till skolan. Bussen gick 06.25 så det blev lite stressigt. Sov på bussen mellan Umeå och Vännäs, och kommer till skolan, och lärarn är sjuk! Så kul! Vi ska typ göra rester idag, och jag har i princip alla mina restarbeten hemma för tillfälllet, så jag hoppas jag kan få åka hem efter lunch. Ska kolla om man kan få göra det. Då kan man ju iallafall åka hem och få nånting gjort. Bättre det än att sitta här och bara slöa. Men men så kan det gå.

Just nu sitter jag alltså och gör typ ingenting, väntar på lunchen kanske, som kommer om typ 40-50min.

Har haft huvudvärk i 5 dagar i sträck nu också, det är inge kul alls, hade även feber i måndagskväll, och hade ont i näsa och ögon i gårkväll, undra om man kanske håller på att åka på något? Får se om det blir nån skola imorgon för mig, det beror på hur jag mår.

Nee nu ska jag väll ta och försöka hitta nånting att göra..



//Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0