Tisdag.

Ja de här var ju kul, vaknade nyss, försov mig imorse. Jag är så duktig så! Så de blir ingen skola för mig idag, tar jag nästa buss kommer jag till skolan kloackan 11 och slutar klockan 1 så nej tack. Blir väll till att städa lite eller nått istället, Sätta mig ner och skriva mitt projektarbetesbajs kanske.

Men fick ju upp Christian i någorlunda tid iallafall, igår när jag kom hem från skolan så fick jag väcka han, och när kan det ha varit? Typ halv fyra nån gång kanske. De är så där otroligt kul, man har varit på skolan heeela dagen och han har legat och sovit. Men men så kan de gå.

Såå... Nu missar jag alltså svenskaprov som jag inte hade pluggat till, projektarbete i typ 40 min som jag kanske skulle ha behövt och sen missar jag en mattelektion som jag inte ens vet vad vi skulle göra på.

Nee nu ska jag få i mig nån frukost sen ska jag se till att få nånting gjort!

//Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0