Fredag.

Igår var man på Nolia hela dagen, gick om kring där från klockan åtta på omrgonen till halv elva då jag skulle jobba. Ställde mig där och gjorde min dekoration sen åt jag lunch. Efter det gick jag runt fram tills klockan var halv tre, då var det dags att börja små städa och börja plocka ihop lite grann så att vi skulle få åka hem så fort som möjligt. Trodde sedan när vi var klara att jag skulle få gå tillbaka till vasaplan för att ta bussen men som tur var fick jag skjuts!

Vi fick Erica att bryta arm också :D Hon vann! ;P Sen fick vi ju även tonvis med gratis saker ;P

Det var helt underbart att få komma hem och sätta sig ner. Speciellt när man fick komma hem till en nystädad lägenhet!

Och nu ska jag iväg och städa med Christian.

Ha de!

//Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0