Gud så laat jag är...

Jag har tydligen ingen fantasi och ork över huvudtaget att skriva ofta i min blogg, nu var det ju typ jag vet inte hur länge sen jag skrev :P

Imorgon är det julafton och i år ska jag fira min jul med min pojkvän, min lillebror och vår käre Jonathan som kommit hit från Göteborg, Jonathan eller Glenn som han oftas kallas kom hit i fredags och Johan kom hit igår. Vi har köpt en massa roliga julklappar till dem båda och Jag har även köpt ett par julklappar till Christian :) Dock är dess tre killar väldigt duktiga på att tjata dagligen, och då menar jag verkligen dagligen, om att få öppna sina julklappar redan nu, eller ja redan nu, dom har tjatat sen i fredags om att få öppna julklapparna :P haha

Nu ska jag sae på Ung&Bortskämd!

//Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0