God Morgon!

Vaknade upp för ungefär en timme sen p.g.a. den här jävla förkylningen.. hostar som en tok, speciellt när jag vaknar på morgonen och senare på kvällarna, under dagarna går det typ hur bra som helst. Tror jag ska leva på honungsvatten idag så att jag får bort den här förkylningen nån jävla gång! Har iallafall inte hunnit med allt för mycket än så länge, fått i mig lite vitamintabletter, Alvedon och hostmedicin för att känna mig lite piggare iallafall.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, blir väll mest till å sitta inne tror jag, och fint väder är det inte heller så det kanske faktiskt kan va en bra idé. Är ju som sagt hos Christian för tillfället, har varit här sen i måndags och jag lär va här ett bra tag till, det är så skönt att va här å slippa den lilla skvallerbyn ett tag ;P

Nu ska jag försöka hitta på något att göra =) Kanske pussa lite på Christian som fortfarande ligger och sover här bredvid mig ;)



//Malin

Kommentarer
Postat av: Baileyz

Tack :)

2010-08-08 @ 12:05:58
URL: http://baileyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0