Fredag.

Usch å fy!
Har en jävla förkylning... ska på vårdcentralen klockan 1 för att troligen få pencilin mot öroninflammation.. kul. Hostar som nån jävla gris å just nu sitter jag här med hur ont i öronen som helst, de vill ju fan i mig inte ge sig heller. Hade jag inte varit så täppt i näsan så hade jag försökt få bort inflammationen i öronen själv, men nu går inte det..
Om typ 1½ timme hade jag tänkt gå och möta upp Christian som är på jobbet för tillfället, ikväll ska vi åka in till stan å käka kinabuffé, mums! =) Jag skiter fullständigt i hur sjuk jag är, jag ska ha kinabuffé ikväll! :P hihi
Nu ska jag ta å hoppa in i duschen så jag känner mig lite fräschare än vad jag gör just nu.
Jag är så glad :] <3

//Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0