Torsdag.

Jahaja, inte mycket att säga,
har haft världens slödag idag, typ inte gjort nånting.
Sitter just nu nere i datasalen och tråkar som fan :P hihi
Ska väll snart ta å gå upp på rummet och läsa lite papper inför morgondagens nationellaprov i svenska, känner mig inte peppad för fem öre, men de måste ju göras så de är väll bara å se till att man verkligen vet vad man ska göra då!
Nu är det inte länge kvar av skolan, bara 7 veckor! Ska bli så skönt att sluta, men då blire in i verkliga livet istället, men först kommer jag ta mig lite lov! Ska ju som sagt till pappa och hälsa på i 2½ vecka sen direkt efter det far jag till Holland i 2 veckor till Nigel! Ska bli så otroligt underbart!

Nee undra om man kanske ska ta sig i kragen i helgen å göra klart lite rester.. Skulle verkligen behövas! Har ju politikdelen i Samhällskunskap kvar att göra. Måste kolla med Mattias i morgon om jag kanske kan få lite hjälp med det, så att det går lättare. Annars kommer jag aldrig få det gjort, sen måste jag ha lite hjälp med matteprovet som ska göras också, så att jag får bort det. Vad är det mer jag har att göra? Joo, personligt brev och nå frågor att svara på i svenskan också, sen ska man väll vara i princip klar med allt. Måste verkligen sätta mig ner och göra det! Få se nu:

-Samhälls, politik
-Svenska, personligt brev
-Svenska, Frågor
-Matematik, Prov

Ska kolla med lärarna om det är något mer. Hoppas inte det! :P



Nee nu ska jag hitta på något annat ett tag =) hihi



//Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0