Lördag.

Har skola idag, eller ja skola och skola,det är tre elever här för att kolla på skolan och få se lite hur vi jobbar m.m. Vi har lekt lite lekar och gjort lite buketter, och nu har några av oss fått rast, så jag ligger inne på rummet och degar ett tag ;P Somnade inte förrän runt 5 nån gång inatt, och Lena hade tydligen varit och knackat på min dörr i morse också, men det har jag då inte märkt av. Men jag vaknade av alarmet iallafall som tur va.
Hoppas det inte är allt för mycket kvar av dagen nu, för jag har en riktigt eländig huvudvärk som inte vill gå bort, och jag kan inte ta nå mer alvedon heller förrän om typ en timme. Men men jag ska nog klara mig.
Ikväll blire nog bara till å vara här på skolan å ta det lugnt, det lär ju bli så att jag kommer sitta nere i datasalen och nörda mig lite. Hihi

Nee undra om jag kanske ska ta å se om de skulle kunna finnas något att hitta på nu då. Kanske skriver något senare idag, man vet aldrig!



//Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0