Fredag.

Hemma i Hoting nu. Gör inte allt för mycket för tillfället, drygaste av allt den här dagen var helt klart att stå och vänta bussenjäveln och att sitta på bussen också för delen. Sen när jag kom hem till mammas lägenhet åt jag lite grann, sen har jag större delen av tiden suttit å pratat på skype, satt till och med å prata på skype på bussen ;P hihi :)

Men men, Snart är väll mamma hemma, och jag tror hon lär gå å lägga sig direkt när hon kommer hem också, för hon jobbar imorgon typ 7-17 tror jag de va. Jag vet dock inte riktigt vad jag ska göra, de blir nog till å sitta här vid datorn, spela lite och sen lägga sig i sängen om nå timmar eller så.

Nee nu ska jag fortsätta med mitt spelande och mitt pratande =) hihi



//Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0