Skola.

Sitter just nu på skolan, alla lektioner är slut för idag, men ska väll snart ta och gå upp till busstationen och vänta på bussen. Har haft Religion, matte och ännu mer religion idag, hade lite stöd religion först, fick komma igång lite med resterna, sen hade jag matte, där vi tog in verkligheten i matteuppgifterna, t.ex. bygga hundgård :P
Sen hade jag ännu mer religion, där vi höll på med judendomen. Så nu vill jag bara hem ta det lungt, på bussen blir det till och fundera vad man ska äta för middag idag.

Nee nu tror jag nog jag ska ta och ge mig av till busstationen!



//Malin

Kommentarer
Postat av: Amanda

Svar: visst (:

är det en termometer?

2010-01-18 @ 17:17:31
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/
Postat av: Amanda

svar: okej ;) hittar du på annars? :)

*ps: det är en tävling i min blogg just nu, du får gärna vara med om du har lust! :D*

2010-01-19 @ 16:02:59
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0